środa, 25 czerwca 2008

Parcie na szkło

Po wielkiej pancernej szybie spływają krople deszczu. Zupełnie jakby natura kodowała Matrix. Zapewne ja nie umiem tego odczytać. Generalnie mi się nie chce. Nie chce mi się wygenerować raport. Nie chce mi się iść na ksero. Nie chce mi się klepać palcami w klawiaturę. Mam ochotę leżeć i słuchać " calling you" . Albo coś równie rzewnego. Ewentualnie mógłbym się zakleić przy pomocy Cadburry Eclairs, czy czegoś takiego miłego z ciekawym nadzieniem w środku. Ja mam chyba klimakterium.

25 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Cadburry mniam :))))) to nic nie rób :)))) Viktoria

Marta pisze...

Bywją i takie dni...chyba po coś nawet...

Anonimowy pisze...

To nic nie rób, i delektuj się nic nie robieniem ...

Anonimowy pisze...

ckliwie, leniwie i romantycznie...prawie jak baba...no ! fendia

Anonimowy pisze...

...albo PMS
;-))

Anonimowy pisze...

:)))

Ośka

Anonimowy pisze...

W przerwie meczu odpiszę Wam na Wasze komentarze, poznajcie dobre serce pana

Viktoria : Gdyby tak tylko było można. Ale to jednodniowa zadyszka. Jutro wróci forma :)

koliberka : Jak rozgryziesz po co daj znać.

camilaanna : No ja nie wiem, a Ty tak umiesz nic nie robić, czy tylko mi tak każesz ? ;)

fendia : W poprzednim wcieleniu byłem bohaterką powieści Jane Austin :)

małgosia bez jasia : Rozważałem, ale trudno jest mi się do tego skłonić. Chociaż....

Anonimowy pisze...

ośka : A niech będzie, też się uśmiechnę do Ciebie :))

Anonimowy pisze...

Nie popadajmy w panikę...zostaw to i rozkoszuj się słodkim lenistwem :*

Anonimowy pisze...

Nie chce mi się myśleć dzisiaj. Co to jest PMS?

Anonimowy pisze...

No i Niemcy wygrali, farciarze jedni...

Anonimowy pisze...

mira : Oby polegli w finale. Z taką grą nic wielkiego nie zdziałają. Dla mnie i tak Turcja grała i gra rewelacyjnie. Uwielbiam tureckie kebaby :))

Anonimowy pisze...

gretta alias blondynka : To jest taki SMS, który mogą wysyłać tylko kobiety :)

Anonimowy pisze...

:)
Nie potrafię nic nie robić - zawsze coś robię, choćby myślę, analizuję, podważam ...
Możesz się przyłączyć jak chcesz :)

Anonimowy pisze...

P.s.
Wytłumaczenia co to jest PMS - genialne ;))

Anonimowy pisze...

Też mam taką nadzieję, a kebaby też lubię mniam och coś czuję, że zaraz znów mi narobisz smaka na kebaba :):) a Ty łobuzie jeden :*:*

Anonimowy pisze...

żeby tak każde "nie chce mi się" można było mądrze nazwać ;-))))) I narobiłeś mi smaka na coś słodkiego - z braku czegokolwiek, jestem zmuszona wsunąć łyżeczkę miodu...

Anonimowy pisze...

U facetów to się chyba andropauza nazywa:)

Anonimowy pisze...

przy kawie najgorsze lenistwo jest wtedy gdy cię ono samym lenistwem przygniata .... :)
miłego dnia :)

uczesana

Marta pisze...

Jak rozgryzę to dam znać :)

Anonimowy pisze...

hmm klimakterium? czy to nieprzypadłość kobiet? a co do nic nie robienia, a poczułam ze zyje dziecko u dziadków na wakacjach a ja pracuje przygotowuje sie do obrony (cociaż jeszcze nie zaczełam) no i troszku imrezuje i upajam sie ostatnim chwlami zcia studenckiego

Anonimowy pisze...

Klimakterium ;-)))) Hahahahahaha to najzwyczajniejszy na świecie spadek ciśnienia :-P

Fiu

Szczera pisze...

Mi też się dzisiaj nic nie chce.
Czasami dobrze jest sobie pozwolić na odrobinę lenistwa:)

Anonimowy pisze...

Klimakterium? - nie, to się nazywa meteoropatia, chyba :)

Kingusia

Anonimowy pisze...

nie no! rozwaliles mnie! rewelacja! hahaha :)
lubie takie krotkie i rzeczowe tresci