niedziela, 29 czerwca 2008

Naprzód

W nocy gdy nagi stałem przy oknie, spoglądając na ogród, który oświetlał księżyc, ona podeszła do mnie i okryła nas oboje kołdrą ściągniętą z łóżka. Przysunąłem szybko duży fotel, mój jedyny "własny" mebel. Padliśmy w niego oboje, otuleni kołdrą, ogrzewaliśmy nawzajem swoje ciała. I tak leżeliśmy gapiąc się na ogród, niebo i rozmawiając o głupotach. To właśnie wtedy powiedziała mi, że chyba się we mnie zakochuje. Nie odpowiedziałem nic. Zasnęliśmy bardzo późno.

15 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Zastanów się czy chcesz tej miłości, tak samo jak ona... Viktoria

Anonimowy pisze...

Dlaczego pominąłeś jej wyznanie milczeniem?

Anonimowy pisze...

............:-))

TYLKA:))) pisze...

Super tez bym tak chciala... Sprobujcie WSPOLNEGO zycia, bo inaczej nigdy sie nie przekonasz czy to jest wlasnie to... Pozdrawiam:)))

Anonimowy pisze...

Musisz poważnie przemyśleć jej słowa i to czy chcesz z nią być...
A co do poprzedniej notki mogłeś się podzielić czereśniami...buuu :(

Marta pisze...

Milczenie oznacza niepewość....

Anonimowy pisze...

romantycznie... ale czy prawdziwie?:)
N-ip

przykawie pisze...

CO JA WAM BĘDĘ DZIŚ MÓWIŁ.
KTO JEST MISTRZEM EUROPY ??

VIVA ESPANIA.
:))))))))))))))))))))))))))

MOŻECIE OD DZIŚ ZWRACAĆ SIE DO MNIE PER MISTRZU ;)))

Anonimowy pisze...

Ha! Moje marzenie się spełniło. Hiszpania dokopała Niemcom :):):) ot tak tak Per Mistrzuniu, do mnie mów Per Mistrzyni hihi :*:*

Anonimowy pisze...

czyżby to początek czegoś pięknego ...

Anonimowy pisze...

a łóżko nie twoje? fendia

Anonimowy pisze...

no cóż milczał bo nie chciał powiedzieć czegoś czego nie jest pewnien .... i tyle ..........

ps.też bym chciała ten fotel ........


miłego dnia ... paskudy :)

uczesana

Szczera pisze...

To fajna ta noc była...:)

Anonimowy pisze...

Hmmm... Zawsze mnie zadziwiała męska reakcja na słowo "kocham"... Mniej lub bardziej wielka panika ;-)
Mam zasadę... To jest słowo, którego używam w naprawdę wyjątkowych sytuacjach. Kiedy jest m stuprocentowo pewna.
A że nigdy nie jestem...... więc..... ;-))

Fiu

Anonimowy pisze...

pominal jej stwierdzenie milczeniem i Wam tez nie odpowiedzial na pytania...
ah! ci mezczyzni... ;)